Čas | Činnost |
6:00 – 7:00 | Příchod do Mateřské školy, předávání dětí učitelům zpravidla ve třídě Sluníček a Zelené pastelce, volné hry |
7:00 – 8:30 | Přechod do kmenových tříd. Spontánní i řízené aktivity dle aktuálních možností a potřeb dětí v dané třídě. Činnosti individuální a skupinové vycházející ze zájmu dětí a nabídky učitelky. (rodič předává dítě zpravidla do 8:00) |
8:30 – 9:00 | Osobní hygiena, dopolední svačina |
9:00 – 9:30 | Spontánní i řízené aktivity dle aktuálních možností a potřeb dětí v dané třídě. Činnosti individuální a skupinové vycházející ze zájmu dětí a nabídky učitelky. |
9:30 – 11:30 | Obvykle příprava na pobyt venku, pobyt venku s možností výběru. (pobyt ve školní zahradě, případně vycházka, poznávání města a okolí, poznávání přírody). Vše se odvíjí od aktuálního stavu počasí a kvality ovzduší. |
11:30 – 12:00 | Osobní hygiena, oběd |
12:00 – 12:30 | Rozcházení dětí, hygiena, příprava na odpočinek |
12:30 – 14:00 | Spánek a odpočinek dětí respektující rozdílné potřeby dětí, individuální práce s dětmi s nižší potřebou spánku |
14:30 – 15:00 | Osobní hygiena, odpolední svačina |
15:00 – 16:30 | Převážně spontánní aktivity dle aktuálních možností a potřeb dětí v dané třídě. V případě vhodného počasí hry na školní zahradě. Rozcházení dětí. |
Čas | Činnost |
6:00 – 7:00 | Příchod do Mateřské školy, předávání dětí učitelům zpravidla ve třídě Sluníček a Zelené pastelce, volné hry |
7:00 – 8:30 | Přechod do kmenových tříd. Spontánní i řízené aktivity dle aktuálních možností a potřeb dětí v dané třídě. Činnosti individuální a skupinové vycházející ze zájmu dětí a nabídky učitelky. (rodič předává dítě zpravidla do 8:00) |
8:30 – 9:00 | Osobní hygiena, dopolední svačina |
9:00 – 9:30 | Spontánní i řízené aktivity dle aktuálních možností a potřeb dětí v dané třídě. Činnosti individuální a skupinové vycházející ze zájmu dětí a nabídky učitelky. |
9:30 – 11:30 | Obvykle příprava na pobyt venku, pobyt venku s možností výběru. (pobyt ve školní zahradě, případně vycházka, poznávání města a okolí, poznávání přírody). Vše se odvíjí od aktuálního stavu počasí a kvality ovzduší. |
11:30 – 12:00 | Osobní hygiena, oběd |
12:00 – 12:30 | Rozcházení dětí, hygiena, příprava na odpočinek |
12:30 – 14:00 | Spánek a odpočinek dětí respektující rozdílné potřeby dětí, individuální práce s dětmi s nižší potřebou spánku |
14:30 – 15:00 | Osobní hygiena, odpolední svačina |
15:00 – 16:30 | Převážně spontánní aktivity dle aktuálních možností a potřeb dětí v dané třídě. V případě vhodného počasí hry na školní zahradě. Rozcházení dětí. |